بیا تو ببین چه خبره؟
نوشته شده در تاريخ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, توسط ابوالفضل نجاتی |

غضنفر رو می‌برن سربازی، تمرین چتربازی.
موقع پریدن که میشه، همه می‌پرن به جز غضنفر.

یارو گروهبانه میگه: سرباز بپر!‌ غضنفر میگه: من نمی‌پرم!
یارو میگه: یعنی چی؟ گفتم بپر!
باز غضنفر میگه: جناب سروان من نمی‌پرم!
گروهبانه میگه: آخه چرا نمی‌پری؟
غضنفر میگه: جناب سروان مادرم دیشب خواب دیده که چتر من باز نمیشه و من میفتم میمیرم!

گروهبانه شاکی میشه، میگه: مرتیکه چرا مزخرف میگی؟! خواب ننه تو چیکار داره به چتر بازی؟! یالله بپر!‌
غضنفر میگه: نه جناب سروان، مادر من هرچی خواب ببینه درست درمیاد، من نمی‌پرم!
آخر گروهبانه شاکی میشه، ‌میگه: ‌بابا اصلاً تو بیا چتر منو بگیر، من چتر تورو می‌گیرم.
غضنفر میگه: خیلی خوب جناب سروان، ولی شما نپری ها!

خلاصه غضنفر چتر گروهبانه رو برمی‌داره و می‌پره و از قضا چترش هم باز میشه.
همین جور که داشته واسه خودش خوش و خرم می‌رفته پایین،
یهو می‌بینه یک چیزی از بغلش مثل گلوله رد شد به طرف پایین و گفت :

بووووووووووووم! :| :) ))))



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت12:54---17 اسفند 1391
سلام .وبلاگ خوب و قشنگی داری لذت بردم از دیدنش بیا با هم تبادل لینک کنیم شما وبلاگ منو با عنوان خنده و دانلود و ادرسwww.tehroniha.lxb.irلینک کن بعدشما بیا به وبلاگ من امر بفرما من شما رو با چه اسمی لیک کنم ممنون

میلاد
ساعت12:52---17 اسفند 1391
سلام .وبلاگ خوب و قشنگی داری لذت بردم از دیدنش بیا با هم تبادل لینک کنیم شما وبلاگ منو با عنوان خنده و دانلود و ادرسwww.tehroniha.lxb.irلینک کن بعدشما بیا به وبلاگ من امر بفرما من شما رو با چه اسمی لیک کنم ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.